Veelgestelde vragen

Algemeen

1Moet ik een afspraak maken om langs te komen?
Ja. Alleen op afspraak kan u onze showroom komen bekijken. Neem contact op per mail johanneke@lovelydetails.nl of +653216724
2Wat zijn de bezorgtijden?
We bezorgen op afspraak 24/7
3Kan ik langs komen om de collectie te bekijken en zelf het decor uit te kiezen?
Ja. OU bent van harte welkom om onze showroom te komen bekijken en uw decor zelf te kiezen. Neem contact op per mail johanneke@lovelydetails.nl of +653216724

Huren

1Ben ik verantwoordelijk voor het schoonmaken van glaswerk en servies?
Nee. Zorg er voor dat alle afval en grove etensresten verwijderd zijn en plaats het servies terug in de bakken of kratten.
2Hoe moeten tafelkleden terug gebracht worden?
Wij zullen een voorgemerkte kledingzak met hanger mee geven waarin de tafelkleden terug gebracht kunnen worden. Zorg er voor dat natte tafelkleden volledig droog zijn voordat je deze oprolt of -vouwt zodat er geen schimmel ontstaat.
3Zet Lovely Details de gehuurde items neer?
Lovely Details helpt graag mee om alle gehuurde items op zijn plek te zetten. Voor een tafel kost dit 50cent en stoelen 25 cent per stuk. We vragen je een diagram te maken met de opzet van de stoelen en tafels. Lovely Details doet ook graag de totaalstyling van jouw evenement of bruiloft. Kijk voor uitgebreide informatie onder het kopje TOTAALSTYLING.
4Welke grootte dansvloer heb ik nodig?
Dit hangt af van het aantal mensen dat komt. Als algemene regel wordt een halve m2 per persoon aangeraden.
5Hoeveel glazen heb ik nodig?
We raden aan te rekenen op één glas per persoon per uur.
6Heb ik nog tafelkleden nodig wanneer ik (sta)tafels huur?
Ja. De huurprijzen van de tafels zijn exclusief tafelkleden.
7Wat gebeurd er als er per ongeluk een glas breekt of er een vlek op een tafelkleed komt?
Geen nood, onze schadevergoeding heeft betrekking op alle incidentele schade.

Bezorgen en afhalen

1Kan ik mijn gehuurde items zelf op komen halen om bezorgkosten te besparen?
Ja. Je kan er ook voor kiezen om de gehuurde items zelf op te halen.
2Wat zijn de bezorgkosten als ik de gehuurde items wil laten bezorgen?
Ons magazijn staat in Zevenhuizen ZH, van hieruit worden alle items bezorgd. We rekenen 45cent per kilometer naar de opgegeven locatie(alleen de heenreis).

Het proces/ de betaling/ annuleren

1Vragen jullie borg?
Ja. De borg is 15% van het totaalbedrag en wordt terug gestort op de rekening nadat alles is terug gebracht.
2Wat is het annulering beleid?
Een annulering die voor de ingeplande twee weken wordt gemaakt wordt verrekend met 25% annuleringskosten van de totale overeengekomen prijs. Binnen twee weken is dat 50% En is dit binnen 3 dagen dan zal 75% in rekening worden gebracht. Annuleringen vanwege slecht weer(code rood) of noodgevallen worden op een andere nieuwe datum ingepland. Wilt de klant het evenement niet opnieuw inplannen maar annuleren dan geldt er een 35% kostenpost. Heeft de klant al meer aanbetaald dan de 35% wordt dit retour gestort.
3Wordt er een schadevergoeding berekend?
Ja. Op tafelkleden komen vlekken, servies gaat kapot of mist die dingen gebeuren nou eenmaal. Om deze kosten te dekken en geen rekeningen achteraf te sturen rekenen we op voorhand 5% schadevergoeding van het totaalbedrag van de gehuurde items (niet de bezorgkosten).
4Komt Lovely Details langs op locatie voor een inspectie?
Ja. In veel gevallen we komen langs om de locatie te bekijken of zorgen voor een plattegrond zodat we precies weten waar elk item geplaatst moet worden.
5Kan Lovely Details zorgen voor een plattegrond van de locatie?
Ja. Dat doen we graag voor u.
6Wat is het beleid voor kapotte of zoekgeraakte items?
De schadevergoeding dekt de kapotte of vies geworden items. We rekenen wel kosten voor zoekgeraakte items.
7Wanneer is de laatste betaling?
De laatste betaling dient betaald te worden 24 uur voor het afleveren.
8Hoe ver van tevoren moet ik mijn bestelling plaatsen?
We nemen alsnog graag orders af die twee dagen van tevoren worden geplaatst. Maar de kans dat een groot deel van de inventaris dan al verhuurd is, is groot. We raden je aan drie maanden van tevoren te bestellen.
9Wat moet ik weten over het huurcontract?
Lees het huurcontract hier door.
10Op welke manieren kan ik betalen?
Met bankoverschrijving of creditcard.
11Kan Lovely Details een offerte gratis opmaken?
Ja. Als je wilt kunnen we een offerte maken zonder dat je ergens aan vast zit.
Heb je nog vragen?

Neem contact op met onze experts